• Kjøp billetter
  • Priser
  • Bursdagsfeiring
  • Åpningstider

Publisert 22. februar 2022

Kjøpsbetingelse

Ved kjøp hos Jessheimbadet
STUPETÅRN 3.jpg

Kjøpsbetingelser

Vilkår og betingelser

Innledning:

Nettstedet www.jessheimbadet.no eies og drives av Jessheimbadet (Ullensaker Kommune) med org.nr. 933 649 768, aktivitetsvegen 11, 2069 Jessheim. Nettstedet www.jessheimbadet.no gir deg mulighet til å se og kjøpe billetter over internett. Når du går inn på og tar i bruk vårt nettsted, samtykker du til vilkårene og personvernerklæringen.

Alle bestillinger via dette nettstedet er underlagt bekreftelse og aksept av Jessheimbadet. Alle priser er i Nok og inkluderer MVA.

Generelt

Jessheimbadet forbeholder seg retten til å stenge på kort varsel av driftsmessige hensyn, vedlikehold, stevne, arrangementer, evakuering eller uforutsette hendelser. Hvis anlegget eller deler av anlegget blir stengt grunnet overstående, refunderes ikke billetter. Heller ikke ved endring av åpningstid.

Blir derimot hele anlegget stengt over tid, vil man få forlengelse av medlemskort.  Billettene definert som medlemskort er årskort eller månedskort. Klippekort er personlige men defineres ikke som medlemskort.

Tilgjengeligheten av våre fasiliteter og aktiviteter vil kunne variere. Organiserte kurs, arrangementer, stevner og driftsmessig hendelser vil kunne gjøre endringer i bruk av anleggets fasiliteter.

I fellesferien, høst og vinter ferien vil hinderløype benytte seg av hele vår 25 meters idrettsbasseng. Det vil da ikke bli noen svømmebaner tilgjengelig i 25 meters bassenget i denne perioden. Vi vil prøve å tilrettelegge plass for mosjonssvømming i hverdagen fra 06:00 til 12:00 i andre basseng i den periode.

I påske og på nasjonale dager må det påregnes begrensninger, endringer i bruk av fasiliteter og eventuelle endringer i åpningstider.

Alle som bader hos oss er pliktig til å følge våre trivsels og sikkerhetsregler. Ved brudd på reglene eller manglende innbetaling, vil dette føre til utestengelse.

Bestillinger og levering

Bestillingsbekreftelse og billetter sendes både via e-post og SMS. Kunden vil da motta en QR kode, som de viser når de kommer til anlegget, og får deretter billetten.

Retur og utskiftninger

Bestilte billetter eller bestilling av matvarer refunderes ikke. Medlemskort refunderes kun ved fremvisning av legeerklæring/flyttemelding. For å få tilbakebetaling, vennligst send e-post på post@jessheimbadet.no. Vær oppmerksom på at det vil ta noen dager for oss å kreditere de refunderte pengene når tilbakebetalingen av billettene er igangsatt.

Priser og betaling

For hver online bestilling må du betale: gjeldende pris for relevante varer bekreftet av Jessheimbadet. Bestillingsinformasjonen din er trygg og sikker. All personlig informasjon gitt til Jessheimbadet er kodet ved hjelp av Secure Sockets Layer (SSL) -teknologi, en krypteringsprotokoll som beskytter data når de beveger seg over internett. På dette stadiet kan vi bare godta betalinger ved hjelp av metodene som er oppgitt. Prisene og utvalget på dette nettstedet kan variere fra Jessheimbadets kommersielle salgspriser. Alle våre salgsvarer, krever betaling på nett, før varen, eller billetten blir holdt av. Billetten kursplassen blir ikke holdt av før betalingen har gått gjennom og du har fått kvittering.

Kortinformasjon

Når du handler hos, blir betalingen behandlet av Nets, Visa, Mastercard eller vipps, som er en sikker elektronisk betalingsløsning. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Kontoen din

Du godtar å ta ansvar for oppbevaring av e-postadressen din. Du er ansvarlig hvis e-postadressen din brukes av en uautorisert person.

Avslutte fast abonnement

For å avslutte faste betalinger, send en epost til post@jessheimbadet.no, deretter kan man avslutte sin fastebetaling til oss gjennom den betalingsløsningen man bruker. Kortet blir deaktivert når betalingen er stoppet.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Klager bes sendes skriftlig på epost til post@jessheimbadet.no

Mangel ved varen – kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi Jessheimbadet melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig på epost til post@jessheimbadet.no

Angrerett

Det er ikke angrerett på kjøpte billetter, selv om billettene er kjøpt på internett. Skulle du ombestemme deg etter at kjøpet er gjennomført, kan du altså ikke kreve pengene igjen. Dette gjelder også kjøpte årskort, klippekort og månedskort.

Gjelder det kjøp av svømmekurs som blir flyttet eller utsatt slik at det ikke lenger er mulig for deg å delta, vil du kunne avbestille dette. Dette må gjøres ved å sende oss en mail til post@jessheimbadet.no. Dersom kurset av en grunn skulle bli avlyst, har du krav på tilbakebetaling.

Nettsiden

Nettstedet vårt www.jessheimbadet.no gir deg informasjon om oss, vårt badeanlegg og våre tjenester. Videre gir den deg oversikt over våre billetter, tilbud og fasiliteter, og mulighet til å bestille disse over nett. Du trenger ikke opprette noen konto hos oss, med mindre du vil benytte deg av spesielle rabatter knyttet til Jessheimbadet ved nettkjøp, men du må oppgi ditt navn, gyldig e-postadresse og ditt mobilnummer (+47).

Personvern

Ved å ta i bruk våre tjenester, som tilbys via www.jessheimbadet.no, godkjenner du til at vi samler inn og bruker dine personopplysninger slik det kommer frem av personvernerklæringen.

Endringer av vilkårene

Hver ordre er underlagt vilkårene og betingelsene som er gjeldende når bestillingen er plassert. Jessheimbadet kan legge til, slette eller på annen måte endre disse vilkårene uten varsel. Det er ditt ansvar å lese og forstå disse vilkårene og betingelsene hver gang du bestiller

Les flere nyheter